Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden çilek üreticilerine malç naylonu desteği

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerinin girdi maliyetlerini azaltmak amacıyla yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden çilek üreticilerine malç naylonu desteği

(MANİSA) – Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerinin girdi maliyetlerini azaltmak amacıyla yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği sağladı.

Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçesinde çilek üreticilerine yönelik destek projesi hayata geçirildi. Teslim programında toplam 73 üreticiye her biri yaklaşık bir dönümlük araziyi kaplayacak uzunlukta malç naylonu dağıtıldı. Programa Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta ve çok sayıda üretici katıldı.

“ÜRETİM MALİYETLERİNİ AZALTMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ” 

Programda konuşan Nurlu, kendisinin de bir üretici olarak tarım sektörünün yaşadığı zorlukları yakından bildiğini belirterek, “Üretim maliyetlerine bir nebze olsun katkı sağlayabilmek adına, Büyükşehir Belediye Başkanımızın öncülüğünde ve bürokratlarımızın desteğiyle tarımdaki en büyük girdi maliyetlerini en aza indirecek yardım çalışmalarımız hızla devam ediyor. Hepimize hayırlı olsun. Bölgemizin kendine has kokusu ve lezzetiyle öne çıkan Gökeyüp çileklerini, el birliğiyle bölge halkımızın tüketimine arz etmeyi sürdüreceğiz” dedi.

“HEDEF KİTLEMİZ KÜÇÜK ÜRETİCİLER”

Usta ise bütçe imkanlarını en doğru şekilde değerlendirmek adına küçük üreticiye odaklandıklarını vurgulayarak, “Malç naylonu desteğimiz; Çiftçi Kayıt Sistemi’ne kayıtlı ve 4 dönümün altında çilek üretim alanına sahip üreticilerimizi kapsıyor. Bütçe imkânları ve artan maliyetler nedeniyle Manisa Büyükşehir Belediyesi olarak hedef kitlemizi küçük üreticiler olarak belirledik. Sizlerin üretime devam edebilmesi adına, meclis kararımız doğrultusunda maliyetin yüzde 75’ini hibe olarak karşılıyoruz. Taleplere göre üreticimizin yanında olmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Gökeyüp Mahalle Muhtarı Ramazan Özdemir, “Bugün mahallemizde çilek malçlama naylonu dağıtılıyor. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere, Salihli Belediye Başkanımız Mazlum Nurlu’ya ve tüm daire müdürlerimize mahalle halkım adına teşekkür ediyor, desteklerin devamını diliyorum” ifadelerini kullandı.

Salihli Belediyesi Meclis Üyesi ve çilek üreticisi Mesut Yüksel de “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve ekibine çok teşekkür ederiz. Malç naylonlarımızı teslim aldık, halkımız bu destekten son derece memnun” dedi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Amiral Turgut Reis, Bodrum’da anılacak
Amiral Turgut Reis, Bodrum’da anılacak
Muğla, Avrupa’nın yeşil şehirleri arasına katılıyor
Muğla, Avrupa’nın yeşil şehirleri arasına katılıyor
Mudanya’da Babalar Günü kutlaması 
Mudanya’da Babalar Günü kutlaması 
Germencik Belediyespor U11 Takımı’ndan Göztepe’ye ziyaret
Germencik Belediyespor U11 Takımı’ndan Göztepe’ye ziyaret
Bora Balcıoğlu’ndan Babalar Günü mesajı
Bora Balcıoğlu’ndan Babalar Günü mesajı
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden çilek üreticilerine malç naylonu desteği
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden çilek üreticilerine malç naylonu desteği
Akdeniz'in Kalbinden Net Haber
Muratpaşa Gündem

Muratpaşa Gündem, “Akdeniz’in Kalbinden Net Haber” anlayışıyla ilçeden yükselen tüm gelişmeleri hızlı, net ve tarafsız bir şekilde sunan; Muratpaşa’nın nabzını tutan güçlü bir haber platformudur.

2026 Muratpaşa Gündem © Tüm hakları saklıdır. Muratpaşa Gündem